torstai 2. syyskuuta 2010

Näin siinä kävi

Niinhän siinä kävi, että minä hävisin äänestyksen 2-1, kun mietittiin luovutaanko meidän taloudessa televisiottomuudesta. Eli eilen meilläkin siirryttiin digiaikaan. 3 vuotta meni ilman telkkaria ja hyvin meni, mutta s-tytär ja isäntä olivat sitä mieltä, että nyt on aika palata televisio-ohjelmien pariin. Minä olin ennen tosi kova katsomaan telkkaria ja vähän pelkään, että ajan myötä se menee taas siihen, että istun taas illat telkkarin ääressä. Mutta katsotaan kuinka käy.

Mökö täytti toissa päivänä 8 vuotta ja vanha herra on hyvä poseeraamaan kameralle :)



Toisin kuin Luru, josta saa hyviä kuvia vain vahingossa, se kun on niin suunnattoman utelias, että kameraa täytyy tulla katsomaan lähempää:) Tässä kuva Lurusta tältä aamulta, kun käytiin katsomassa oliko kylmä yö tehnyt tuhoja puutarhassa. Kasvihuoneen mittarin mukaan alimmillaan pakkasta oli ollut 1,4 astetta.

2 kommenttia:

  1. Meillä ei olisi selvitty ilman TV:tä kolmea vuotta. :) Aamulla uutiset ja isännälle F1-kisat.
    Tämä blogi on tuonut minulle uutta ajankäyttöä, ei enää niin paljon töllön seurantaa. Nyt syksyllä aloitan taas sukankutileet, siinä voi samalla katsoa ohjelmia.

    VastaaPoista
  2. Unelma,
    minäkin luulin, että se olisi ollut vaikaempaa, niin kova telkkarin katsoja olin. Mutta äkkiä siihen tottui.

    VastaaPoista