sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Kylpyläretki

Meidän on pitänyt keksiä jotain kivaa menoa a-autolla vielä täksi syksyksi ja s-tytär heitti perjantaina ehdotuksen, että mentäis johonkin kylpylään käymään. Minä sanoin, että mikä ettei. S-tyttären ilme oli näkemisen arvoinen, kun myönteinen vastaus tuli saman tien. Isäntäkin oli myötämielinen ajatukselle ja eilen sitten oltiin Nokian Edenissä, s-tytär, poikaystävä, isäntä ja minä. Minä en sattuneista syistä mennyt kylpemään, mutta muut polskuttelivat; isäntä noin puolitoista tuntia ja nuoriso vajaa kolme tuntia. Minä olin sen aikaa autolla koissujen kanssa, tein sudokuja, luin kirjaa ja otinpa pienet torkutkin.

Käytiin syömässä lähistöllä olevalla Kolmenkulman ABC:llä. Siellä oli myös Kirjapörssi ja ostin yhden käsityökirjan kokoelmaani lisää.


Mökö on pienestä asti tykännyt oleilla pyykkitelineen alla. Sukkapyykin keskeltä Mökö lähettää teille terveisiä ja mukavaa alkavaa viikkoa myös minunkin puolestani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti