sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Arpaonnea ja muuta mukavaa

Kovin pitää kiirettä, kuten ehkä suurimmalla osalla ihmisillä tähän aikaan. Tämän illan olen kuitenkin varannut rennompaan menoon. Viikonlopun markkinat ovat ohi ja kivasti meni. Ihmisiä oli paljon liikkeellä ja kauppakin kävi ihan mukavasti. Varasin jo ensi vuodeksikin paikan. Viimeiset joululahjatkin löysin markkinoilta, joten hyvältä näyttää ja tuntuu.

Sitten siihen arpaonneen. Meillä oli viime keskiviikko-iltana päivähoitoväen jouluruokailu. Siellä arvottiin koko kunnan päivähoitohenkilöstön kesken hierontalahjakortteja ja minä voitin puolihieronnan. En ole koskaan ollutkaan hierojalla, joten kiva juttu. Lisäksi perhepäivähoitajat järjestävät tilaisuudessa aina arpajaiset ja minä ostin kaksi arpaa ja voitin toisella upean tuotepalkinnon:)
Palkinto siältää mm. jouluvalot, kaksi patalappua, pienen lyhdyn, tontun, kuivattuja hedelmiä useampi pussi, suklaata, mukin, glögipullon ja kynttilän.


Ihanaa jouluviikkoa teille kaikille, jotka piipahdatte täällä:)

1 kommentti:

  1. Olet ollut onnettaren suosikki!! Minä en juuri koskaan voita mitään, mutta kerran voitin akkuporakoneen. Mies otti sen tosin käyttöönsä ja käyttikin loppuun. Sitä minä vähän pidän huonona juttuna, voisin itsekin tarvita sitä!!

    VastaaPoista