maanantai 23. heinäkuuta 2012

Reissu jatkuu

Tänään oli mukava päivä, vaikka alkoikin huonosti.
Mulle sattui pieni "onnettomuus" aamulla. Nukuin viime yön auton ohjaamon päällä olevassa alkovissa ja unohdin aamulla kelloni sinne. Kun olin saanut kaikki aamutoimet tehtyä (tiskaus, järjestely yms.), kiipesin tikkaille kurottelemaa kelloani. Laiskuuttani en laittanut tikkaita kiinni ja kuinka ollakkaan tikkaat kaatui ja minä putosin. Löin yläselkäni kaapin kulmaan, kankkuni koirien ruokakuppiin ja jalkani tikkaisiin. Kaikissa on nyt mustelmat, mutta onneksi luita ei ilmeisesti mennyt poikki. Yläselkä on kyllä aikalailla kipeä, mutta särkylääkkeillä pärjää. Harmitusta lisää, että tikkaat meni siinä rytäkässä rikki.

Päivä oli siis kaikesta huolimatta mukava. Käytiin mm. Mikkelissä Kenkäverossa. Ostin sieltä ihanaan mosaiikkiperhoseen värkit. Laitan kuvaa siitä sitten, kun se valmistuu.
  Isäntä kävi Jalkaväkimuseossa.
Nyt me ollaan Valkealassa leirintäalueella.

Kuvia olen ottanut, mutta huomasin juuri että kaikki kuvansiirtojohdot on kotona:( ( ja niitä on monta).

Katsotaan mitä huomenna tapahtuu, toivottavasti päivä alkaa paremmin:)

2 kommenttia:

  1. Voih! Onneksi ei käynyt pahemmin. Mustelmat paranee aikanaan ja kai ne tikkaatkin saa korjattua. Vahinko ei tule kello kaulassa, mut kelloa hakiessa voi näemmä käydä ikävästi. Mukavaa lomareissun jatkoa!!

    VastaaPoista
  2. Auts ! Olen huomannut, et joka asiassa saa olla tosi tarkkana. Aina pitäisi viitsiä, ettei satu mitään. Olen yrittänyt omassa elämässäni oikein kiinnittää huomiota oikeisiin asentoihin ja välttää "oikomista".

    VastaaPoista