sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Olen lomalainen


En ole hukkunut tulviin, vaikka täällä hiljaista on sen jälkeen ollutkin:)
Olen lomalla, ollut vapusta lähtien ja koko ensi viikko vielä lomaa.
Olen nauttinut olostani kotona. Tehnyt koirien kanssa pitkiä aamulenkkejä välillä ihanassa auringonpaisteessa tai niinkuin tänä aamuna vesisateessa.
Olen ommellut pussukoita, katsonut Rimakauhua ja rakkautta -sarjaa dvd:ltä.
Olen monena päivänä käynyt tarkistamassa tilanteen meidän kirppispaikalla ja vienyt lisää tavaraa myyntiin.

Ensi viikoksi on luvattu lämpimiä päiviä, joten aloitan kukkapenkkien putsaamisen. Kasvihuone pitää pestä ja katsoa mitä talven alta pihalla on paljastunut. Ikkunatkin pitäis pestä.
Ihanaa olla lomalla!



2 kommenttia:

  1. Ihanaa lomaa sinulle ja kauniita päiviä! Mullakin on ainakin huominen vielä vapaata :)

    VastaaPoista
  2. Ihania myös nämä eläkepäivät!!Puutarhassa on paljon tehtävää, tänään kylvin kasvihuoneeseen krassin siemenet, jotka yleensä olen kylvänyt vappuna. Mutta kun on ollut niin kylmää. Vietetään kevättä!

    VastaaPoista